Subject: FW: P1735: Valgu 110kV AJ ehitus - plaani kooskõlastamine
From: "Tiit Harjak" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Feb 2025 13:57:02 +0200

Tere,
edastan registreerimiseks. Alajaama laiendamine tee poole, ristumiskoha
ümberehitus ja jupikene sidekaablit.
Sisu poolest oleks õigem registreerida pigem planeeringute või
ristumiskohtade spetsidele.

Parimat,

Tiit

From: Evelin Kütt <[email-masked]>
Sent: Friday, February 7, 2025 12:33 PM
To: Tiit Harjak <[email-masked]>
Cc: PRO Documents <[email-masked]>
Subject: P1735: Valgu 110kV AJ ehitus - plaani kooskõlastamine

Tere

Kirjutan Eleringist, kus oleme planeerimas Valgu alajaama renoveerimist,
mille käigus on plaan tuua Valgu juhtimishoone teele lähemale ning
planeeritud on ka uus kruusatee.

Kas ja mis tingimustel on meil võimalus ehitada manusesse lisatud plaani
järgi?

Kui Te olete selleks teemaks vale kontaktisik, siis palun suunake mind
õige inimese poole.

Parimate tervitustega

Evelin Kütt

Projektijuht | Project Manager

+372 5881 2463

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Elering AS

Kadaka tee 42, 12915 Tallinn

 <https://www.elering.ee> www.elering.ee

 <https://twitter.com/EleringAS> Twitter

 <https://www.linkedin.com/company/eleringofficial/> LinkedIn

 <https://www.facebook.com/Elering-2157652587608490> Facebook

See e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet, mis on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks. Kui saite selle e-kirja eksituse tõttu, palun
teavitage saatjat ja kustutage teade kohe ja lõplikult oma süsteemist.

This e-mail may contain confidential information. If you are not the
intended recipient or have received this e-mail in error please notify the
sender immediately and destroy this e-mail.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.